مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 14:552024-01-05سياسي

طراحان و عاملان جنایت تروریستی کرمان هزینه بسیار سنگینی  پرداخت خواهند کرد


امام جمعه تبریز با اشاره به حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: هدف از این عملیات جنایتکار انتقام از ملتی است که ایستادگی آنها انبوه نقشه های مستکبران شرور عالم را نقش بر آب کرده است و از تهدیدها و جنایات دشمن فرصت بیداری، - ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز با اشاره به حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: هدف از این عملیات جنایتکار انتقام از ملتی است که ایستادگی آنها انبوه نقشه های مستکبران شرور عالم را نقش بر آب کرده است و از تهدیدها و جنایات دشمن فرصت بیداری، سلحشوری و پیشروی ساخته است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه امروز 15 دی تبریز گفت: ایستادگی مردم فلسطین و غزه نشأت گرفته از فرهنگ مقاومت حاج قاسم است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: طراحان و عاملان جنایت تروریستی گلزار شهدا هزینه ی بسیار سنگینی پرداخت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند قطعا شکست دشمن با این ترور ترمیم نخواهد شد، گفت: سیلی ملت ایران به دشمن سیلی محکم و عبرت آموزی خواهد بود چرا که برای نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی کشور آرامش و آسایش همیشه مهم بوده و اینبار نیز به اذن خدا در وقت مناسب پاسخ سختی به جنایات اخیر داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحان و عاملان جنایت تروریستی کرمان هزینه بسیار سنگینی  پرداخت خواهند کرد

طراحان و عاملان جنایت تروریستی کرمان هزینه بسیار سنگینی  پرداخت خواهند کرد